گزارش تصویری اهدای جوایز و نذورات خیرین انصارالقرآن به کودکان و نوجوانان دلگانی


در ادامه سفر تعدادی از اعضای موسسه انصارالقرآن جهت شناسایی موسسات قرآنی فعال در استان کرمان، هدایا و نذوزات مردمی که توسط خیرین گرامی تهیه شده بود، به کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان تقدیم شد.

پس از دوران کرونا، ترم اول طرح ملی آیات رویش در 8 بخش این شهرستان و با حضور ۱۲۰ قرآن آموز دختر رده سنی ۹ تا ۱۲ سال اجرا شد. این بخش ها شامل: شهرستان دلگان، روستای حسین آباد، محمدآباد چاه کیچی، روستای چاه کمال، روستای هیتک و حسین آباد لدی هستند.

اکثر این مناطق فاقد بسیاری از امکانات زیرساختی، رفاهی و تفریحی بوده و نیاز به همیاری و حمایت شما خیرین گرامی برای بهبود وضعیت آموزشی این مناطق برای اجرای هرچه بهتر طرح تربیتی آیات رویش می‌باشند.

با این حال، شهرستان دلگان در 470 کیلومتری زاهدان واقع شده و حدود 65000 نفر جمعیت دارد و با استقبال چشمگیر بسیاری از کودکان و نوجوانان این مناطق مواجه شده است و در انتظار شروع ترم های بعدی این طرح قرآنی هستند.

شما قرآن دوستان آسمانی میتوانید با جستجوی شناسه @ayaterooyesh در شبکه های ایتا و روبیکا و یا ارسال عدد ۲ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۲۴ با مشارکت در طرح ملی آیات رویش، در تربیت قرآنی کودکان این سرزمین نقش اساسی داشته و در ارتقای فرهنگ قرآنی در جامعه سهیم باشد.

چقدر زیباست خنده ای را بر لب کودکان و نوجوانان محروم بیاوریم.

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *