برگزاری دوره مهارت افزایی ویژه مربیان و موسسات قرآنی کرمان و سیستان و بلوچستان


به همت موسسه انصارالقرآن، برگزار شد:

دوره مهارت افزایی طرح آیات رویش ویژه مربیان و موسسات قرآنی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان

موسسه خیرین انصارالقرآن مجری طرح ملی آیات رویش در سراسر کشور بوده و جهت افزایش مهارت و تعامل بهتر مربیان با قرآن آموزان، دوره های آموزشی ویژه ای را در طول سال برگزار میکند.

این دوره با حضور 120 نفر از مربیان و مدیران موسسات فعال قرآنی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان و به مدت سه روز در محل دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

همچنین این دوره آموزشی با حضور اساتید باتجربه کشوری حجج اسلام رمضانی، محسنی، الهی منش، شاهمرادی و آقایان وافی و سعادتی برگزار شد. این اساتید به ارائه مفاهیمی با موضوعات: طرح تربیت در قرآن، جلسه داری قرآن، روش های صحیح مواجهه با مسائل نوجوان و روش تدریس کتاب سرود آفرینش پرداختند.

لازم به ذکر است طرح “آیات رویش” یک دوره بلند مدت تربیت قرآنی برای نوجونان مناطق محروم است که با هدف تربیت یک نوجوان اثرگذار طی 12 ترم در قالب های کلاس، اردو، بازی، کارگاه مهارت افزایی، فعالیت های گروهی، عملیات اجتماعی و… اجرا می شود.

این طرح با حمایت های خیرین و حامیان مردمی حمایت می شود و به زودی با حمایت خیرین ، 600 قرآن‌آموز نوجوان در 20 شهرستان محروم از استان های سیستان و بلوچستان و کرمان به این طرح اضافه خواهند شد.

با حمایت شما همراهان از این طرح ملی، کودکان و نوجوانان بیشتری می‌توانند از این طرح تربیتی قرآنی بهره‌مند شوند.

روش های حمایت از طریق:

  • ارسال عدد ۲ به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۲۴
  • شماره گیری کد #6236*780*
  • نرم‌افزارهای بادصبا یا تاپ، بخش نیکوکاری
  • یا از طریق تکمیل فرم روبرو: https://ansarquran.com/hemayat-ayatroyesh

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *